top of page
  • Writer's pictureAavaas

धरहरा उवाच

१.

म भुईंचालोको मारमा परेको

त्यस्तो घाइते

जसको भाँचिएको मेरुदण्डसँग

जोडिएका छन्

लाखौंलाख छनाहरूका करङ ।


२.

उहिले उहिले सिँगै छँदा

म आफैँ चढ्थेँ आफ्नो काँध;

उभिन्थेँ टुप्पोमा

तर पनि

देख्दैनथेँ त्यतिविधिका सरकार !


अहिले टुक्रिएर

धुलोमा मिसिँदा पनि

उस्तै उस्तै त छ मेरो हाल;

हावामा उड्दै उड्दै हेर्न पुग्छु

उही मक्किएको सिंहदरवार

लाउँछु अनुमान

सायद यहीँ कतै त बस्ला;

मेरो देशको जाज्वल्यमान सरकार ।


३.

यी मनुवा

र यिनको सरकारमा

कतिसम्म बाँचेको होला नैतिकता ?

कुनैदिन

फेरि उभिन पाएँ भने अवस्य भनुँला ।

४.

रिसानी माफ !


(हुन त मरिसकेकोले

यस्तो घुर्की लाउन नमिल्ला कि ?!)


तर छ नि !

यसरी बेवास्तामा परिरहेँ भने

म कुनै दिन

आफैँ उठ्छु

र बस्छु

आमरण अनशन !

५.

भुईंचालोको वार्षिकीमा

मेरै ठूटो मुनी भएको उद्घोष सुनेँ-


म त तिनको स्वाभिमान पो हो रे;

त्यसैले अब त

अवस्य उभ्याइन्छु रे म !


तर सम्झेँ-

पृथ्वीको बढ्दैगएको तापक्रम

र भविष्यमा उभिँदाउभिँदै आइलाग्ने

मेरो खरो तिर्खा

मनमनै सोचेँ-

के तिनीहरूसँग छ होला

सुन्धारामा कलकल पानी बगाउने

कुनै अद्भूत, जादूमयी योजना ?


१२ वैशाख, २०१७५

12 views0 comments

Recent Posts

See All

हजुरबा

१. हजुरबा प्राय बस्नुहुन्थ्यो मौन बरु बोल्थ्यो टुप्पीसमेत ढाक्न असमर्थ उहाँको शिरको टोपी भन्थ्यो- भवप्रसादले थाप्लोमा बोकी हिंडे परिवारको सिंगो आकाश र बनाए मेरो यस्तो हाल । २. शशी शाहका क्

bottom of page